Industrie

Hier komt een subtitel te staan. Hier komt een subtitel te staan. Hier komt een subtitel te staan.

MKB

Hier komt een subtitel te staan. Hier komt een subtitel te staan. Hier komt een subtitel te staan.

Stuur op groei met professioneel relatiebeheer

De beleving van je klant moet kloppen. Daarom is het professioneel inrichten van je CRM- systeem belangrijk om je relaties te beheren een meerwaarde. Snel inzicht in je klant, efficiënter werken binnen je teams, data analyseren om te sturen op groei. De behoefte van je klant staat centraal en processen kunnen worden geoptimaliseerd, zo stuur je op groei met professioneel relatiebeheer.

Inzicht in het gedrag van jouw klant

Goed inzicht in je klantgedrag helpt je om jouw relaties professioneel uit te bouwen. Bedrijfsgroei draait immers om mensen en processen. Door je klantgegevens professioneel vast te leggen, kun je sturen op groei. Communicatie met je klant is belangrijk. Denk maar eens aan het managen van de aankoopreis van je klant. De waarde van data-analyses, behoeftes van klanten in kaart brengen om je processen daar zo goed mogelijk op af te stemmen. Je organisatie bespaard tijd en je klanten worden optimaal bediend.

Wat zijn de voordelen voor uw bedrijf

  • Consistentie in je klantbenadering
  • Efficiency tussen diverse afdelingen
  • Scherpe en gemakkelijke data-analyses
  • Betere performance naar klanten
  • Sturen op groei

Kies een pakket dat past bij de behoeftes van je bedrijf

Denk voordat je de keuze voor een CRM-systeem (Customer Relationsship Management) om je relaties te beheren bepaald, goed na over welk functionaliteiten voor jouw bedrijf van belang zijn. Hierbij kun je een aantal zaken inventariseren zoals gebruiksvriendelijkheid, word er veilig met onze gegevens omgegaan, automatisering enz. Ofwel, zijn alle functionaliteiten die zowel nu als in de toekomst wenselijk zijn beschikbaar of eventueel uit te breiden. Wel zo gemakkelijk als een systeem snel en gemakkelijk aansluit bij de wensen van jouw organisatie.

Gemakkelijk managen van alle informatie omtrent jouw klant

Logisch want dat is precies waar een goed CRM-systeem voor bedoeld is. Het beheren van je relaties. Maar wat dan allemaal precies. Een aantal zaken kan je vast al invullen zoals;

  • Bedrijfsinformatie,
  • Website en social mediagegevens
  • Forecast en contactpersonen
  • Zakelijke -e-mailadressen op persoonsniveau
  • Klantgedrag

Zoals de conversaties, het gedrag van je klant na het versturen van je e-mail of klantgedrag na het versturen van je digitale marketingcampagnes. Je kun je marketingcommunicatie indien gewenst geautomatiseerd regelen. Kortom alles wat bijdraagt aan het verbeteren en managen van jouw klantencontact regel je goed in een passend relatiebeheersysteem.

Verbeter je klantervaring en pak die bedrijfsgroei

Inzicht in je klant maakt het niet alleen mogelijk de klantervaringen te verbeteren maar ook de transactie-waarde van je klant te verhogen en efficiency tussen medewerkers en afdelingen te verbeteren.

Wil je kennismaken? Maak een vrijblijvende afspraak.
En we schijnen een helder licht op jouw marketing.

Verkoopkansen vegroten

Bedrijven hebben hun mogelijkheden in de markt vaak helder in kaart. Dan is het zonde als je potentieel niet ten volle wordt benut en verkoopkansen blijven liggen. Om dat te realiseren hanteren we 4 belangrijke onderdelen in jouw verkoopmachine;
Regelmatig ontvangen we van technische bedrijven aanvragen omdat ze het lastig vinden te kiezen in de snelle ontwikkelingen van (online) verkoopmiddelen. Zo zien we dat sales- en marketingafdelingen soms nog onvoldoende op elkaar afgestemd zijn of dat relatiebeheer nog beter kan. Door kansen te pakken en (online) signalen vroegtijdig te signaleren ben je in staat om klanten te helpen in hun aankoopproces.

Een marketingcommunicatieplan voor een concrete aanpak

Online middelen efficiënt inrichten voor jouw doelgroep

Monitoren, evalueren en bijsturen