Industrie

Wil jouw verkoopafdeling ook warme leads?

MKB

Word jij al gezien door jouw potentiële klant?

Is jouw verkoopproces al futureproof?

Communicatie als verkoopsleutel naar sales 2020

Marketingcommunicatie is een belangrijkere pijler geworden voor sales. Verkoop verschuift van outbound- naar inbound. De klant zoekt informatie en koopt producten of diensten wanneer hij of zij dit wil. Daardoor kunnen marketing en sales nauwelijks meer zonder elkaar.

Dit heeft alles te maken met het digitale tijdperk waarin we leven. Millenials nemen de rol van inkoper steeds verder over (70% in 2022) en zij hebben een sterk veranderd gedrag in hun aankopen. Klanten loyaliteit is voor hen nauwelijks interessant en het internet kent geen geheimen. Hoe kom en blijf jij ‘on top of mind’ bij je klant. Ben jij al voorbereid op de commerciële revolutie?

  • Wanneer is het juiste moment om een marketingcommunicatie traject te starten?
  • Kan je een marketingcommunicatieproject zelf doen of is het beter om dit uit te besteden?
  • Kan een onafhankelijke- en professionele meerwaarde bieden?
  • Weegt het geld dat je nu bespaart – door het zelf te doen – op tegen het resultaat wat je behaalt?
  • Word je online zichtbaarheid steeds geofferd voor de hectiek van de dag?
  • Kom je niet toe aan die taken waar je werkelijk je tijd aan wilt (en zou moeten) besteden?

Snel op weg met jouw marketingcommunicatie doe dan nu de marketing QuickScan en ontdek wat de uitkomst voor jou betekent.

Wil je kennismaken? Maak een vrijblijvende afspraak.
En we schijnen een helder licht op jouw marketing.