
Recensie WIK Interieurbouw
Deni van Wanrooy van WIK Interieurbouw schakelt mij regelmatig in voor de online performance van WIK Interieurbouw. Door de hectiek van de dag komen zij nauwelijks toe aan het schrijven en posten van social media berichten. Ze ervaren het als prettig om dit door mij als professionele externe partij te laten uitvoeren.
In dat geval gaan we niet zomaar van start. Voor een social media planning beginnen we altijd met een basis waarin ik zowel de missie en visie van het bedrijf beter leer kennen en hun normen en waarden duidelijk heb. Vervolgens maken we een profiel aan van hun ideale klant(en). Dat is nodig om ervoor te zorgen dat de meerwaarde van WIK Interieurbouw goed tot zijn recht komt en om ervoor te zorgen dat de medewerkers van WIK Interieurbouw zich bewust worden van de inhoud die ze op hun social media kanalen kunnen delen. Want wat voor hen dagelijks ‘gewoon is’, is het voor de opdrachtgever zeker niet. 80 jaar vakmanschap in de interieurbouw bereik je immers niet zomaar. Daar mag, nee moet je trots op zijn.