Ard Wesel Solutions

Ard wilde zijn bedrijf Ard Wesel Solutions zichtbaar maken binnen de maakindustrie. Door het volgen van een logisch marketingcoomunicatie traject werd tijdens de sparsessies duidelijk waarin Ard zichzelf met zijn bedrijf kon onderscheiden, we kaderde zijn doelgroepen en maakte de meerwaarde van de dienstverlening als basis voor de on- en offline communicatie duidelijk. Ard wist hierna precies duidelijk te maken waarmee hij zijn klant kon helpen en hoe hij deze kon benaderen.

Ard Wesel

“Jopie heeft een nuchtere kijk op werken in B2B technische bedrijven. Zij weet wat er gebeurt op de werkvloer in B2B bedrijven in de procesindustrie en om dat met elkaar te delen trok me erg aan.

De vraag voor mijn bedrijf was dan ook; Hoe zorg ik voor meer opdrachten, wie is precies mijn klant, wat kan ik doen om hen te bereiken en via welke kanalen ga ik hen benaderen? Naast een concreet plan hoe ik hieraan kan gaan werken heb je er ook voor gezorgd dat mijn dienstverlening nog beter wordt. Je hebt me een aantal keer in de positie van mijn klant gezet. Hierdoor ben ik me veel meer bewust geworden van zijn of haar problemen waardoor ik het resultaat van mijn dienst beter kan afstemmen op mijn klant. Kortom, 2 resultaten voor de prijs van 1. Daarnaast vond ik de samenwerking erg prettig.”