Het Sporttheater – Sam van de Dungen

Structuur brengen in de vele ideeën die Sam inzette bij Het Sporttheater. Door vraaggestuurd in gesprek te gaan met Sam tijdens een viertal marketingsessies konden we de visie en missie van Het Sporttheater krachtiger maken. Sam kon zijn gedachtegoed hierdoor beter uitleggen. Daarnaast hebben we doelgroepen en ideale klanten van Het Sporttheater duidelijk in kaart kunnen brengen. De mooie ideeën kunnen stap voor stap worden uitgerold en zichtbaar worden gemaakt op basis van een sterk onderscheidende sportconcept dat Sam op basis van jarenlange ervaring had neergezet. Door het innovatieve smallgroup concept was het belangrijk om dat helder uit te leggen.  Zo kan Sam nog beter de  klanten aantrekken die duurzaam en effectief willen sporten. Met oprechte aandacht voor ieder individu.

Sam

“Bedankt Jopie Bijl”

“Niets dan lof over Jopie. Wij zijn met ons bedrijf Het Sporttheater aan het pionieren geweest en waren op zoek naar de juiste taal om de mensen aan te spreken waarvoor we het concept hadden ontwikkeld. We hadden een mooi product maar waren niet in staat het goed uit te leggen op de website.
Ik heb Jopie bij Het Sporttheater leren kennen en ben met Jopie aan de slag gegaan. Helemaal opnieuw… Ik had ondertussen een behoorlijk aantal losse pogingen al dan niet met hulp ondernomen. Jopie heeft er handen en voeten aan gegeven. Ik heb voornamelijk gesproken en Jopie heeft alles in een geweldig plan verwerkt waardoor ik nu verder kan. Ik heb nu een duidelijk beeld van welke van de vele ideeën in mijn hoofd Het Sporttheater echt verder gaan brengen en welke er niet of minder toe doen. Ik heb een duidelijk en overzichtelijk stappenplan in mijn handen. We zijn er nog niet… het is nu aan ons om alles te gaan implementeren maar de richting is meer dan duidelijk.. Bedankt Jopie!

PS Voor de mensen die nu nog twijfelen of dit het juiste moment is.. Dat is het.. neem nu contact op met ‘echt Jopie’.”